תפריט נגישות
English Русский German French
גודל גופן  א א א
חיפוש
דף הבית  >> פניות הציבור >> פניות הציבור

פניות הציבור


מחלקת פניות הציבור

  1. המחלקה נותנת מענה לפניות המתקבלות מהציבור לגבי כלל הנושאים שבהם מטפלת החברה: השבה, איתור נכסים, איתור יורשים, פניות כלליות, פניות מתוקף חוק חופש המידע ותלונות שונות.

  2. אל מחלקת פניות הציבור זכאי לפנות כל אדם, בכל עניין הנוגע לחברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה, אם בתלונה, טענה, הערה, בקשה, תודה וכד`.

  3. כל פנייה ראויה לקבלת התייחסות עניינית, הוגנת ובלתי תלויה. וכל פנייה תענה בתשובה מצד החברה.

  4. כל פנייה תטופל תוך שמירה על פרטיות הפונה.

  5. במידה והפונה הוא עו"ד המייצג את המבקש – עליו לצרף יפוי כוח מתאים לפנייה.

  6. המחלקה תסייע בפתרון בעיות המצריכות טיפול מיידי.

  7. עובדי המחלקה פועלים במהירות וביעילות ככל הניתן, אך אופן הטיפול בפנייה תלוי במורכבות הפנייה והגורמים הדרושים למענה ראוי וענייני לה.

  8. מחלקת פניות הציבור הינה יחידה עצמאית בחברה הכפופה למנכ"ל החברה, ועובדת ישירות עם מנהלי האגפים.

  9. אנו מזמינים את הציבור - בארץ ובחו"ל - לעיין ברשימת בעלי הנכסים שבאתר ולהגיש בקשה להשבה.


אפשרויות פנייה למחלקת פניות הציבור

פניה באמצעות אתר האינטרנט:

לשליחת פנייה באמצעות האתר לחץ כאן

פניה באמצעות הטלפון:

לרשות הציבור קיים מוקד טלפוני הפועל בשעות 8:00 – 17:00, מטרתו לעזור למבקשים פוטנציאליים ולכלל הציבור בכל שאלה. טלפון רב-קווי: 03-5164117

פנייה כתובה:

  • בפקס: 03-7566827

  • בדואר אלקטרוני: Pniot.Bakasha@hashava.org.il

  • במשלוח דואר לכתובת: רח' הסיבים 18 פתח תקווה, ת.ד 7286, מיקוד 4959376.

יש להקפיד על כתב יד ברור.


בניית אתרים
מילזו - הקמה ותחזוקה אתרי אינטרנט