תפריט נגישות
English Русский German French
גודל גופן  א א א
חיפוש
דף הבית  >> תשובות לשאלות נפוצות

תשובות לשאלות נפוצות

לנוחיותכם תשובות למגוון שאלות נפוצות.
להסבר מפורט על הגשת בקשה להשבת נכס לחצו כאן.
למוקד השבה ניתן לפנות בטלפון שמספרו 03-5164117 או באמצעות המייל
למוקד סיוע לניצולי שואה ניתן לפנות בטלפון שמספרו
03-6135351 או באמצעות המייל
מדוע החברה להשבת נכסים שואלת שאלות רבות?
מדוע נדרשים לעתים אילן היוחסין המשפחתי ותאריכי פטירה של בני המשפחה?
התבקשתי לשלוח אסמכתאות למידע שסיפקתי. אם אין בידי אסמכתאות, האם עלי להשקיע זמן וכספים כדי להשיגן?
האם ניתן לדעת מהו שווי הנכס המבוקש?
האם ניתן לקבל פרטים על בעל הנכס?
מדוע הפרטים שפורסמו על בעל הנכס באתר החברה (ארץ/עיר מגורים, איות השם וכיו"ב) אינם תואמים את המידע הקיים בידי על קרוב משפחתי?
כמה זמן נמשך תהליך בדיקת הבקשה?
האם יש לשכור את שירותיו של עורך דין?
האם על כל בן משפחה להגיש בקשה בנפרד?
האם ניתן להגיע למשרדי החברה לצורך פגישה או מסירת מסמכים?
מדוע פרסמה החברה פרטים על נכסי בנקים ששוחררו בעבר?
מהו הצפי לשחרור נכס לידי יורש שהחברה הכירה בזכאותו?
מצאתי ברשימת בעלי הנכסים שבאתר החברה שם של קרוב משפחה, אבל מצוין שהנכס המיוחס לו נמצא בהשבה. אני בטוח שזהו קרוב משפחתי. מה עלי לעשות כדי להוכיח זאת לחברה?
לפני זמן קצר מצאתי ברשימת בעלי הנכסים שבאתר החברה שם של קרוב משפחה, אבל כעת איני מוצא אותו. מה הסיבה?
אני מעוניין לערער על החלטת החברה. מה עלי לעשות?
קיבלתי מהחברה החלטת דחייה לבקשה שהגשתי, אולם כעת יש בידי מידע נוסף שעשוי לעזור לקשור אותי לבעל הנכס וברצוני להציגו. מה עלי לעשות?